3 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 3. i 4. godina studija – IP
Opis modula:
Ovaj modul pruža studentima temeljne vještine i znanja potrebna za kreiranje i implementaciju terapijskih planova prilagođenih individualnim i kontekstualnim specifičnostima klijenata. Fokus je na razvijanju intervencija koje odgovaraju različitim psihološkim, razvojnim, relacijskim i sistemskim faktorima koji utiču na klijentovo mentalno zdravlje. Modul integrira teorijske koncepte i kliničku praksu kako bi studenti mogli formulirati strukturirane i fleksibilne terapijske planove zasnovane na integrativnim psihoterapijskim pristupima.
Modul obuhvata:
- Principi izrade terapijskog plana – postavljanje ciljeva i određivanje strategija rada u skladu s individualnim i kontekstualnim faktorima.
- Procjena i izbor terapijskih intervencija – odabir i prilagođavanje metoda rada na osnovu kliničke procjene i postavljenih hipoteza.
- Fleksibilnost i adaptacija terapijskog plana – rad sa složenim slučajevima i prilagođavanje pristupa prema razvoju terapijskog procesa.
- Intervencije usmjerene na pojedinca – rad sa specifičnim emocionalnim i kognitivnim obrascima koji otežavaju promjenu.
- Kontekstualni faktori u terapiji – integracija socijalnih, kulturnih i interpersonalnih aspekata u terapijski rad.
- Evaluacija efekata intervencija – procjena napretka i prilagođavanje terapijskih ciljeva kroz proces refleksije i supervizije.
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula studenti će biti osposobljeni za:
a) Kreiranje individualiziranih terapijskih planova zasnovanih na integrativnim psihoterapijskim modelima.
b) Primjenu fleksibilnih terapijskih intervencija u skladu s potrebama klijenta i njegovim okruženjem.
c) Evaluaciju terapijskih procesa i prilagođavanje intervencija na osnovu promjena u terapijskom radu.
Znanja
Na kraju modula studenti će steći:
a) Razumijevanje ključnih elemenata terapijskog planiranja i njihovog značaja za efikasnost psihoterapije.
b) Poznavanje različitih terapijskih intervencija i njihovih primjena u kliničkoj praksi.
c)Uvid u strategije rada sa specifičnim izazovima u terapijskom procesu.
Vještine
Na kraju modula studenti će razviti:
a) Sposobnost integracije teorijskih i praktičnih znanja u formulaciju terapijskih planova.
b) Vještinu prilagođavanja terapijskih strategija u skladu s razvojnim i kontekstualnim faktorima.
c) Kompetenciju za rad sa klijentima kroz refleksivan, fleksibilan i etički pristup terapijskom procesu.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Pisani zadatak – analiza kliničkog slučaja i izrada terapijskog plana.
– Studija slučaja – procjena, intervencija i refleksija o promjenama tokom terapijskog procesa.
– Praktična demonstracija – prezentacija primjene intervencija u radu sa specifičnim teškoćama.
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 90 sati | Samostalno učenje: 30 sati |
Kontakt sati: 60 sati | Procjena znanja (ispiti i prezentacije): 5 sati |