26 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 3., 4. i 5. godina studija – IP
Opis modula:
Klinička praksa predstavlja ključni segment edukacije u integrativnoj psihoterapiji, omogućavajući polaznicima primjenu stečenih teorijskih i stručnih znanja i vještina u realnim terapijskim procesima. Ovaj modul pruža priliku za rad s klijentima pod stručnim nadzorom, razvijanje kliničkih vještina, vođenje terapijskih sesija i dokumentaciju slučajeva. Fokus je na sticanju iskustva u dijagnostici, planiranju i vođenju terapijskog procesa, uz integraciju supervizijskih smjernica.
Modul obuhvata:
- Direktan rad s klijentima – individualne, partnerske, grupne i porodične terapijske sesije.
- Primjena dijagnostičkih metoda – procjena kliničkih slučajeva i formulisanje terapijskih ciljeva.
- Izrada i implementacija terapijskih planova – strukturiranje i prilagođavanje tretmana individualnim potrebama klijenata.
- Dokumentacija i vođenje kliničkih zapisa – vođenje sesijskih bilješki, procjena napretka i evaluacija intervencija.
- Interdisciplinarna saradnja – rad u multidisciplinarnim timovima, saradnja s drugim stručnjacima (psihijatri, pedagozi, socijalni radnici).
- Supervizirana praksa – refleksija i analiza vlastitog rada uz povratne informacije supervizora.
- Etičke dileme i profesionalne granice u kliničkom radu – razvoj odgovornog pristupa.
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula studenti će biti osposobljeni za:
a) Stručno planiranje i vođenje psihoterapijskih procesa.
b) Primjenu kliničkih metoda procjene i terapijskih intervencija.
c) Profesionalno dokumentovanje terapijskih sesija i procjene napretka klijenata.
Znanja
Na kraju modula studenti će steći:
a) Razumijevanje ključnih elemenata psihoterapijskog procesa u individualnom, partnerskom u radu sa grupom.
b) Znanje o dijagnostičkim i evaluacijskim metodama u kliničkoj praksi.
c) Poznavanje etičkih standarda i profesionalnih normi u kliničkom radu.
Vještine
Na kraju modula studenti će razviti:
a) Sposobnost strukturiranja terapijskih planova i procjene kliničkih slučajeva.
b) Vještinu adaptacije terapeutskih pristupa individualnim potrebama klijenata.
c) Kompetenciju za interdisciplinarnu saradnju i integraciju supervizijskih uvida u rad s klijentima.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Izvještaj o kliničkom radu i analizu slučaja
– Prezentaciju terapijskih planova i evaluaciju ishoda
– Supervizijsku evaluaciju rada s klijentima
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 780 sati | Samostalno učenje: 230 sati |
Kontakt sati (klinička praksa): 400 sati | Procjena znanja (supervizija i evaluacija kliničkog rada): 150 sati |