5 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 5. godina studija – IDAP
Opis modula:
Ovaj modul omogućava polaznicima da razviju istraživačke, akademske i prezentacijske kompetencije kroz izradu studije slučaja, objavljivanje stručnih i naučnih radova te učestvovanje na kongresima i simpozijima. Cilj je integracija teorijskih i kliničkih znanja, unapređenje kritičkog mišljenja i promocija akademskog doprinosa unutar struke.
Modul obuhvata:
- Izrada i prezentacija drafta studije slučaja – analiza kliničkog rada uz povezivanje sa savremenim teorijskim modelima i istraživanjima.
- Analiza i integracija relevantne literature – povezivanje teorijskih modela s kliničkom praksom.
- Primjena dijagnostičkih i terapijskih metoda – strukturirana evaluacija kliničkog rada.
- Opis i analiza terapijskog procesa – prikaz ključnih faza intervencije, izazova i postignuća.
- Pisanje stručnih i naučnih članaka – razvijanje akademskog pisanja i sposobnosti argumentovanja teorijskih i kliničkih nalaza.
- Objavljivanje radova u stručnim časopisima – doprinos naučnoj zajednici kroz diseminaciju znanja i kliničkih iskustava.
- Učešće na kongresima, konferencijama i simpozijima – prisustvovanje i aktivno sudjelovanje kroz izlaganje istraživačkih i stručnih radova.
- Mreženje i profesionalna saradnja – povezivanje s akademskom i stručnom zajednicom radi razmjene znanja i unapređenja prakse.
- Etička i metodološka razmatranja u istraživačkom radu – osiguravanje naučne validnosti i etičkih standarda u istraživačkom procesu.
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula studenti će biti osposobljeni za:
a) Samostalno provođenje istraživačke analize kroz studiju slučaja i pisanje akademskih radova.
b) Integraciju teorijskih koncepata s kliničkim nalazima i kritičko razmatranje teorijskih modela i kliničke prakse.
c) Profesionalnu prezentaciju nalaza na stručnim i naučnim skupovima, kao i akademsku argumentaciju rezultata istraživanja.
d) Kritičku refleksiju i analizu sopstvene terapijske prakse uz osvrt na etičke principe.
Znanja
Na kraju modula studenti će steći:
a) Razumijevanje metodologije istraživačkog rada i izrade studije slučaja u oblasti psihoterapije djece i adolescenata.
b) Poznavanje strukture i standarda akademskog pisanja, objavljivanja i prikaza rezultata kliničke analize.
c) Uvid u procese recenzije i evaluacije u naučnoj zajednici i njihovu primjenu na vlastiti istraživački rad.
d) Svijest o etičkim principima u istraživanju i pisanju studije slučaja, uz primjenu dijagnostičkih i terapijskih pristupa.
Vještine
Na kraju modula studenti će razviti:
a) Sposobnost strukturiranja, argumentovanja i preciznog dokumentovanja akademskog i kliničkog rada.
b) Vještinu prezentacije, javnog izlaganja stručnih tema i analize terapijskih procesa.
c) Kompetenciju za profesionalnu komunikaciju, akademsku saradnju i refleksivnu evaluaciju istraživačkih nalaza.
d) Primjenu istraživačkih metoda u psihoterapiji kroz analizu slučaja i validaciju kliničkih nalaza.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Pisanje i prezentacija draft studije slučaja
– Evaluaciju istraživačkog rada i povratne informacije mentora
– Analizu kliničkog materijala uz povezivanje s teorijom
– Prezentaciju istraživačkih podataka pred mentorom i kolegama
– Objavljivanje najmanje jednog stručnog rada tokom edukacije ili prezentaciju istraživačkog rada na kongresu/simpoziju
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 150 sati | Samostalno učenje (istraživanje, pisanje, priprema za objavu i prezentaciju): 80 sati |
Kontakt sati (istraživački seminari, prezentacije, diskusije): 50 sati | Procjena znanja (evaluacija rada, povratne informacije, priprema prezentacije): 20 sati |