10 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 5. godina studija – IDAP
Opis modula:
Završni rad i odbrana predstavljaju kulminaciju edukacijskog procesa, omogućavajući polaznicima da demonstriraju teorijska, istraživačka i klinička znanja kroz integrativni pristup psihoterapiji djece i adolescenata. Polaznici izrađuju detaljnu studiju slučaja, uključujući teorijske koncepte, primijenjene dijagnostičke metode, razvoj terapijskog procesa i ključne preokrete u terapiji. Završna prezentacija uključuje video snimak terapijske sesije s ključnim obrtima u psihoterapijskom procesu, čime se osigurava praktična demonstracija terapeutskih kompetencija.
Modul obuhvata:
- Pisanje završnog rada (studije slučaja) – strukturirana studija slučaja sa integracijom teorijskih i kliničkih nalaza.
- Istraživački aspekt rada – analiza relevantne literature i primjena istraživačkih metoda u kliničkoj psihoterapijskoj praksi.
- Terapijski proces i evaluacija napretka – analiza ključnih promjena kod klijenta kroz terapijski rad.
- Video analiza terapijske sesije – identifikacija i refleksija ključnog obrta u terapijskom procesu.
- Etička i profesionalna refleksija – osvještavanje granica, izazova i etičkih aspekata rada s djecom i adolescentima.
- Javna odbrana pred komisijom – prezentacija završnog rada, evaluacija od strane mentora i članova komisije, povratne informacije
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula diplomanti će biti osposobljeni za:
a) Samostalnu izradu i prezentaciju integrativne studije slučaja.
b) Stručnu analizu terapijskog procesa uz refleksiju ključnih transformacija kod klijenta.
c) Kritičku integraciju teorije, istraživanja i kliničke prakse.
Znanja
Na kraju modula diplomanti će steći:
a) Dubinsko razumijevanje strukture i metodologije izrade završnog rada u psihoterapiji.
b) Znanje o procesima kliničke evaluacije i supervizijske refleksije.
c) Poznavanje etičkih normi i profesionalnih standarda u terapiji djece i adolescenata.
Vještine
Na kraju modula polaznici će razviti:
a) Sposobnost precizne kliničke analize i refleksije terapijskog rada.
b) Vještinu izlaganja i argumentacije teorijskih i kliničkih nalaza pred stručnom komisijom.
c) Kompetenciju za profesionalnu evaluaciju ključnih preokreta u terapijskom procesu.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Pisanje i predaju završnog rada
– Prezentaciju studije slučaja pred tročlanom komisijom
– Analizu video snimka terapijskog procesa i refleksiju ključnog momenta
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 300 sati | Samostalno učenje i istraživanje: 140 sati |
Kontakt sati (završni ispit i prezentacija studije slučaja): 80 sati | Pisanje završnog rada: 40 sati |
Supervizija i konsultacije: 20 sati | Evaluacija i priprema za odbranu: 20 sati |