3 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 1. i 2. godina studija – IDAP
Opis modula:
Ovaj modul pruža uvod u istorijske osnove i teorijske pristupe u integrativnoj psihoterapiji djece i adolescenata. Upoznaje studente s ključnim idejama i pravcima koji su uticali na razvoj psihoterapije, uključujući:
- Egzistencijalizam i fenomenologiju,
- Psihoanalizu,
- Gestalt psihologiju,
- Neuroznanstvene pristupe,
- Sistemske i humanističke teorije,
- Etiku, ljudska prava i društvenu odgovornost u radu s djecom i adolescentima.
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula studenti će biti osposobljeni za:
a) Analizu teorijskih osnova koje stoje iza različitih pristupa u dječijoj i adolescentnoj psihoterapiji.
b) Samostalno istraživanje literature o razvoju i primjeni integrativne psihoterapije kod djece i adolescenata.
Znanja
Na kraju modula studenti će steći:
a) Razumijevanje istorijskih osnova i razvoja integrativne psihoterapije i primjene u psihoterapiji djece i adolescenata.
b) Poznavanje izvora i teorija koje su oblikovale savremene psihoterapijske modalitete u terapijskom procesu sa ovom populacijom.
c) Upoznavanje s ključnim autorima i pionirima psihoterapije u kontekstu rada s djecom i adolescentima.
Vještine
Na kraju modula edukanti će razviti:
a) Sposobnost razumijevanja načina na koji su filozofski, psihološki i neuroznanstveni pristupi uticali na razvoj psihoterapije djece i adolescenata.
b) Poznavanje osnovnih principa na kojima se zasniva integrativna psihoterapija djece i adolescenata i primjena u skladu sa razvojnom fazom i individualnim karakteristikama.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Pisani zadatak
– Usmeno izlaganje u maloj grupi
– Odgovaranje na dva pitanja inspirisana pisanim zadatkom i prezentacijom
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 90 sati | Procjena znanja (ispiti i prezentacije): N/A |
Kontakt sati: 60 sati | Samostalno učenje: 30 sati |