9 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 1. 2. 3. 4. i 5. godina studija – IDAP
Opis modula:
Ovaj modul pruža polaznicima strukturu za kontinuiranu procjenu znanja, refleksivnog razmišljanja i praktične primjene psihoterapijskih metoda kroz pisane zadatke, istraživačke radove i odbranu seminarskih radova. Fokus je na razvijanju akademskih i istraživačkih kompetencija, evaluaciji kliničke prakse i integraciji teorijskih modela u praktični rad. Modul omogućava studentima kroz sistematsku superviziju i evaluaciju da izgrade profesionalne standarde i sposobnost kritičke refleksije.
Modul obuhvata:
- Pisanje seminarskih radova i eseja – strukturirano akademsko pisanje s fokusom na primjenu teorijskih modela.
- Analiza slučaja – strukturiranje i prezentacija kliničkih slučajeva uz teorijsko utemeljenje.
- Refleksivni eseji – razvoj sposobnosti kritičkog razmišljanja o vlastitoj terapeutskoj praksi.
- Oralne prezentacije i diskusije – javno izlaganje rada uz evaluaciju od strane mentora i kolega.
- Integracija teorije i prakse – povezivanje akademskog znanja s kliničkim iskustvom.
- Evaluacija progresije studenata – monitoring razvoja kompetencija kroz feedback supervizora i mentora.
- Priprema za završni rad i profesionalne standarde u psihoterapiji.
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula studenti će biti osposobljeni za:
a) Struktuirano pisanje i prezentaciju akademskih i kliničkih radova.
b) Kritičku analizu kliničkih slučajeva i refleksivni pristup sopstvenoj terapeutskoj praksi.
c) Efikasnu odbranu radova i integraciju povratnih informacija u daljnji profesionalni razvoj.
Znanja
Na kraju modula studenti će steći:
a) Razumijevanje akademskih standarda i metodologije u pisanju seminarskih i istraživačkih radova.
b) Znanje o tehnikama prezentacije i argumentacije u psihoterapiji.
c) Poznavanje procesa evaluacije terapeutske prakse kroz analizu slučaja.
Vještine
Na kraju modula studenti će razviti:
a) Sposobnost kritičkog pisanja i analize psihoterapijskih fenomena.
b) Vještinu efektivne prezentacije i akademske argumentacije.
c) Kompetenciju za evaluaciju vlastitog rada i integraciju feedbacka mentora i supervizora.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Pisanje i odbranu seminarskog rada
– Analizu slučaja sa primjenom teorijskih modela
– Prezentaciju istraživačkih nalaza pred grupom kolega
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 270 sati | Samostalno učenje: 140 sati |
Kontakt sati: 90 sati | Procjena znanja (ispiti i prezentacije): 40 sati |