10 ECVET/ECTS / EQF razina 7 / 5. godina studija – IP
Opis modula:
Završni rad i odbrana predstavljaju kulminaciju edukacijskog procesa, omogućavajući polaznicima da demonstriraju teorijska, istraživačka i klinička znanja kroz integrativni pristup psihoterapiji djece i adolescenata. Polaznici izrađuju detaljnu studiju slučaja, uključujući teorijske koncepte, primijenjene dijagnostičke metode, razvoj terapijskog procesa i ključne preokrete u terapiji. Završna prezentacija uključuje video snimak terapijske sesije s ključnim obrtima u psihoterapijskom procesu, čime se osigurava praktična demonstracija terapeutskih kompetencija.
Modul obuhvata:
- Pisanje završnog rada (studije slučaja) – strukturirana studija slučaja sa integracijom teorijskih i kliničkih nalaza.
- Istraživački aspekt rada – analiza relevantne literature i primjena istraživačkih metoda u kliničkoj psihoterapijskoj praksi.
- Terapijski proces i evaluacija napretka – analiza ključnih promjena kod klijenta kroz terapijski rad.
- Video analiza terapijske sesije – identifikacija i refleksija ključnog obrta u terapijskom procesu.
- Etička i profesionalna refleksija – osvještavanje granica, izazova i etičkih aspekata rada s klijentima različitih poteškoća mentalnog zdravlja, uz kritičku analizu profesionalne odgovornosti i supervizijske perspektive.
- Javna odbrana pred komisijom – prezentacija završnog rada, evaluacija od strane mentora i članova komisije, povratne informacije
Ishodi učenja:
Kompetencije
Na kraju modula diplomanti će biti osposobljeni za:
a) Samostalnu izradu i prezentaciju studije slučaja, u skladu s profesionalnim standardima psihoterapije.
b) Stručnu analizu terapijskog procesa uz refleksiju ključnih terapijskih obrta, u povezivanje teorijskih i stručnih aspekata.
c) Kritičku integraciju teorije, istraživanja i kliničke prakse, uz primjenu savremenih standarda procjene i intervencije.
Znanja
Na kraju modula diplomanti će steći:
a) Dubinsko razumijevanje strukture i metodologije izrade završnog rada u integrativnoj psihoterapiji.
b) Znanje o procesima kliničke evaluacije, uključujući diferencijalnu dijagnostiku i supervizijsku refleksiju.
c) Poznavanje etičkih normi i profesionalnih standarda u radu s klijentima s različitim poteškoćama mentalnog zdravlja.
Vještine
Na kraju modula polaznici će razviti:
a) Sposobnost precizne kliničke analize i refleksije terapijskog rada, uz integraciju terapeutskih modaliteta.
b) Vještinu izlaganja i argumentacije teorijskih i kliničkih nalaza pred stručnom komisijom.
c) Kompetenciju za analizu ključnih trenutaka promjene u terapijskom procesu i refleksiju terapijskih intervencija.
Procjena znanja i kompetencija:
Modul se ocjenjuje kroz:
– Pisanje i predaju završnog rada (studija slučaja sa detaljnom analizom terapijskog procesa).
– Prezentaciju studije slučaja pred tročlanom naučno-stručnom komisijom.
– Video analiza ključnih trenutaka psihoterapijskog procesa i refleksija primijenjenih intervencija.
Ukupni sati učenja:
Ukupno sati učenja: 300 sati | Samostalno učenje i istraživanje: 140 sati |
Kontakt sati (završni ispit i prezentacija studije slučaja): 80 sati | Pisanje završnog rada: 40 sati |
Supervizija i konsultacije: 20 sati | Evaluacija i priprema za odbranu: 20 sati |