Integrativna psihoterapija i psihoterapijski pristupi djeci i adolescentima 2

Opis modula:

Ovaj modul produbljuje razmatranje integrativnih psihoterapijskih pristupa u radu s djecom i adolescentima, sa fokusom na kontakt, svjesnost i prilagođene terapijske intervencije. Naglasak je na praktičnoj primjeni različitih psihoterapijskih tehnika, razvoju terapeutskih kompetencija i fleksibilnosti u terapijskom procesu. Modul omogućava polaznicima napredne strategije za rad s različitim kliničkim populacijama i primjenu integrativnih modela u terapijskom procesu.

Modul obuhvata:

  • Integrativni pristup u psihoterapiji djece i adolescenata – kombinacija različitih modaliteta i pristupa.
  • Kontakt u terapijskom procesu – značaj uspostavljanja, održavanja i produbljivanja kontakta s djetetom i adolescentom.
  • Svjesnost u terapiji – tehnike jačanja svjesnosti i emocionalne regulacije kod djece i adolescenata.
  • Individualizacija psihoterapijskih intervencija – prilagođavanje metoda razvojnim potrebama i specifičnostima klijenta.
  • Rad s unutrašnjim konfliktima i emocionalnim blokadama – integracija različitih tehnika za facilitaciju emocionalne obrade.
  • Uloga kreativnih i ekspresivnih tehnika u terapiji – upotreba crteža, pokreta, igre i simbolike.
  • Terapijske tehnike bazirane na relacijskom pristupu – analiza međuljudskih odnosa i njihovog uticaja na terapijski proces.

Ishodi učenja:

Kompetencije
Na kraju modula studenti će biti osposobljeni za:
a) Primjenu integrativnih terapijskih modela u radu s djecom i adolescentima.
b) Razvoj i održavanje kontakta u terapijskom procesu kroz različite modalitete.
c) Upotrebu tehnika za facilitaciju svjesnosti i emocionalne regulacije u terapiji.

Znanja
Na kraju modula studenti će steći:
a) Duboko razumijevanje kontaktne funkcije u psihoterapiji i njenog utjecaja na terapeutski proces.
b) Poznavanje tehnika i strategija za rad na emocionalnoj svjesnosti i regulaciji afekta.
c) Integraciju kreativnih i ekspresivnih tehnika u terapijski proces.

Vještine
Na kraju modula studenti će razviti:
a) Sposobnost fleksibilne primjene različitih psihoterapijskih metoda.
b) Vještinu prepoznavanja trenutaka prekida kontakta i rada na njegovoj obnovi.
c) Kompetenciju za strukturiranje terapijskog procesa u skladu s individualnim potrebama klijenta.

Procjena znanja i kompetencija:

Modul se ocjenjuje kroz:
– Analizu terapijskog procesa s fokusom na kontakt i svjesnost
– Praktične vježbe primjene integrativnih tehnika u terapiji
– Grupnu diskusiju i refleksivni esej

Ukupni sati učenja:

Ukupno sati učenja: 120 satiSamostalno učenje: 30 sati
Kontakt sati: 80 satiProcjena znanja (ispiti i prezentacije): 10 sati