MODUL 9. Integrativna psihoterapija djece, adolescenata i odraslih – teorija, metodologija i istraživanje u psihoterapiji (Završni ispit G7i G1)

Vrijeme

12. Decembra 2025. 10:00

18:00

Plava

13. Oktobra 2025. 10:00

18:00

Plava

14. Decembra 2025. 10:00

16:00

Plava

Predavač/i

Prof. dr. Dubravka Kocijan Hercigonja, dr. med.

Voditeljica edukacijskog programa Integrativna psihoterapija djece i adolescenata

Prof. dr. sc. D. Kocijan… Pročitaj više

Prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander

Koordinatorica za pitanja zaštite djece i razvoja kompetencija

Prof. dr. sc. Gordana Buljan… Pročitaj više

Prof. dr. sc. Vera Daneš Brozek, dr. med.

Voditeljica kliničke prakse za djecu i mlade i član etičkog odbora

Vera Daneš Brozek subspecijalist dječiji… Pročitaj više

Prof. dr. sc. Vesna Petrović

Rukovodilac studijskog programa Psihoterapija, integrativni psihoterapeut

Dr. Vesna Petrović je profesorka… Pročitaj više

Izv. prof. prim. dr. sc. Goran Arbanas, dr. med., FECSM

Voditelj studija Specijalistička znanja iz seksualnog zdravlja, terapije i savjetovanja

Goran Arbanas je psihijatar, forenzički… Pročitaj više

Prim. mr. sc. Azra Arnautović, dr. med.

Koordinatorica edukacijskih programa

Primarijus. Mr. sc, specijalista pedijatar,… Pročitaj više

Opis

Šifra modula: IDAP 109, IP 109

Ovaj završni modul označava kulminaciju četverogodišnje edukacije u integrativnoj psihoterapiji djece, adolescenata i odraslih. Polaznici završne generacije (G7 i G1) prezentirat će svoje završne radove, demonstrirajući integraciju stečenih teorijskih znanja, metodoloških vještina i istraživačkih pristupa. Fokus je na prikazu praktične primjene integrativnog psihoterapijskog pristupa, kritičkoj refleksiji i profesionalnom razvoju. Posebnost ovog modula je prisustvo studenata nove generacije, koji će imati priliku kroz promatranje završnih ispita steći uvid u standarde psihoterapijskog procesa, primjenu stečenog znanja i profesionalni razvoj. Učenjem kroz promatranje kako teorije i metodologije i kliničke prakse, studentima omogućava da razvijaju istraživački interes, upoznaju se s osnovama istraživanja u psihoterapiji i razumiju važnost naučnog pristupa. Ishodi znanja za nove generacije studenata postavljaju temelj za cjelovito razumijevanje profesionalnog razvoja, olakšavajući njihov ulazak u kompleksan svijet integrativne psihoterapije. Ovaj proces pruža ključne uvide potrebne za daljnji lični i profesionalni razvoj tokom edukacije.

Grupni procesi

Voditeljica grupnog procesa za G2: Tanja Tankosic Girt
Voditeljica grupnog procesa za G8: Jelena Subašić